En vecka i Sydney!

hej hej Nanna speaking!

En vecka har redan gatt! en fullspackad och rolig vecka i underbara Sydney.

klockan ar 13:30 och vadret ar solklart!

Jag har legat och gottat mig pa takterassen i solen och med utsikt over Sydney bridge och opera huset, tagit igen lite somn da det blev ganska sent i natt. Vi firade varan sista natt med vara sydney-vanner, dansade och vralade till gamla goingar pa en irlandsk pub, drack "snake bite" ol+cider+nagon rod likor, valdigt gott!
OCH at vaarldens godaste kebab! (med persilja i Michael)

Annars i dag ska vi snart ga till "the rocks" vilket ar den gamla stadsdelen i Sydney, sedan ake over till andra sidan av bron och sen ga over mot staden nar det blivit morkt for det ar mycket haftigare att se en storstad i nattljus:)

kl:22 ikvall gar bussen till Byron bay och den kommer ta 12h, ser verkligen fram emot den bussturen, INTE!

Tyvarr funkar det inte att lagga upp bilder pa bloggen:( jatte trakigt for jag vill verkligen visa alla fantastiska bilder jag tagit pa allt vi gjort!
men jag lovar att sa fort jag far tillfalle pa ett annat stalle kommer dom dyka upp, fomodligen nagong gang i veckan.

Jag och Annie tankte att vi mest ska lagga upp massa bilder isallet for att skriva en massa for ni tycker det ar roligare att kolla pa, eller?

Jag onskar er iallefall en fin sondag:) stor kram fran en frakning Nanna!
(dom kallar mig lobster och annaie baby-face, aven Mamma-nanna&annie pga. av att vi tar oss an alla ensam backpackers och samlar ihop alla for att hitta pa kul grejer)

OBS! forlat for mina felstavningar men jag ar alltid sa stressad nar jag skriver for det ar mkt man vil hinna med och gora pa internet under den timmen man far(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0