Här kommer jag!

Jaha då är det min tur att att skriva "på min kära vän Annies begäran"
Jag ska nu presentera mig så bra och fint jag bara kan, så Annies familj känner sig trygga med att det är jag som är hennes resepartner i 10.v!

Så jag är en väldigt glad, kreativ, omtänksam, humoristisk,pratglad,stark och lagom vågsam tjej! 
Jag är döpt till Nanna och fyller 23 i år, och är då den äldre i vårat "crew" vilket betyder att jag kommer få ta den ansvarsfulla och beskyddande rollen;) (måste ju vara den första gången någon gång)

Jag har mina rötter i både Hillared och stinkande Svenljunga (ligger utanför Borås för er som inte vet!)
Flyttade till Borås så fort jag fick mitt riktiga jobb vilket var Vero Moda i knalleland, och det var också där det hände! Jag träffade min älskade värmlänning Michael som jobbade då i grann gallerian.
Det slutade med att vi båda bodde i Sthlm ca ett år efter det och har bott där nu i nästan exakt 2 år!
Jag jobbar i en klädaffär som heter Monki, där jag också jobbat i nästan 2 år. Jag trivs väldigt bra i Sthlm och har inga som helst tankar på att flytta tillbaka till västra götaland! Men efter denna resan kommer jag ta tag ordentligt i min framtida karriär och hoppas jag hittar något som skulle passa mig, något kreativt kommer det bli allefall.
Tyvärr har jag inga erfarenheter av långresor och backpacking som annie, så där är det nog hon som får ta ledarrollen endå! (Tror nog att dom som känner mig är nöjda med det beslutet.) :D
Okej, jag är förtillfället i fullgång med min packning eftersom vi åker i moooorgon! men kände mig smått tvungen efter ett x antal påminnelser av annie att ta mig tid och gå in här och skriva. :)
Hoppas ni fick en liten bild av fröken Nilsson och att ni kommer uppskatta våran reseblogg!
( OBS! Jag är mycket starkare nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0